Heeft u een bericht van ons gekregen

U heeft een brief, e-mail of sms van ons ontvangen over een openstaande betaling. We begrijpen dat dit vragen kan oproepen. Op deze pagina leest u wat u kunt doen en hoe wij u kunnen helpen.

Wilt u betalen of een betalingsregeling treffen?

U kunt het openstaande bedrag overmaken met de betaalgegevens die in onze brief of e-mail staan vermeld. Kunt u het bedrag niet in één keer betalen? Dan is het mogelijk om een betalingsregeling met ons af te spreken. Neem hiervoor contact met ons op. We zoeken samen naar een passende oplossing.

Klopt het bericht niet of is het niet voor u bedoeld?

Als u denkt dat het bericht niet voor u bestemd is, of als u de betaling niet herkent, vragen wij u contact met ons op te nemen. We controleren dan of er sprake is van een vergissing.

Heeft u een klacht?

Wij streven naar een correcte en zorgvuldige benadering. Heeft u desondanks een klacht over onze communicatie of werkwijze, dan kunt u deze per e-mail aan ons doorgeven. We nemen iedere klacht serieus en behandelen deze zo snel mogelijk.

Contact

Voor vragen of het treffen van een betalingsregeling kunt u contact met ons opnemen via:

Telefoon: 085 800 15 38
E-mail: info@incasa.nl

Onze medewerkers staan u graag te woord.